ES | CA

Grup ACM Espanya
Sala de prensa

Contacte

 

Servei d'Atenció i Defensa del Client

A Grup ACM Espanya treballem amb la voluntat permanent de millorar la comunicació amb vostè i de donar-li el millor servei.

Amb aquesta finalitat, posem a la seva disposició el Servei d'Atenció i Defensa del Client perquè vostè pugui adreçar-nos qualsevol queixa o reclamació. D'aquesta manera, i amb la seva ajuda, aconseguirem millorar els nostres serveis i productes.

Vostè pot dirigir-se al Servei d'Atenció i Defensa del Client per distintes vies:

  • E-mail: SADC@gacm.es
  • Telèfon: 900 89 81 20 / 93 482 66 00
  • Adreça: Ctra. Rubí, 72-74. Edifici Horizon · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)
  • Fax: 934 826 511
  • Titular del servei: Ester García Alcón

També posem a la seva disposició el Full de reclamació que cal emplenar en cas de queixa o reclamació i el Reglament per a l'atenció i defensa del client, mitjançant el qual es regula el dret que tenen els nostres clients de reclamar o queixar-se d'alguna actuació de l'entitat.

En cas de disconformitat amb el resultat del pronunciament o transcorreguts dos mesos des de la presentació de la queixa o reclamació sense haver obtingut resposta, el reclamant podrà adreçar-se a:

Servicio de Reclamaciones de la DGSFP
Paseo de la Castellana, 44
28046 Madrid